Оплата и доставка
Як купити
Процедура придбання книжок у нашому інтернет-магазині дуже проста й складається з таких кроків:
1. Формування замовлення
Після вибору книжки натисніть кнопку У кошик — і її буде додано у Ваш кошик.
Далі, якщо ви закінчили вибирати товар, натисніть кнопку Ваш кошик.
На сторінці Ваш кошик Ви побачите список обраних Вами товарів.
У полі Кількість Ви можете змінити бажану кількість товару. Після зміни кількості товару необхідно натиснути кнопку Перерахувати замовлення для визначення остаточної вартості замовлення.
У стовпчику Дії Ви можете вилучити товар із кошика або відкласти його на потім.
Поле для введення кодів знижки розміщене нижче на сторінці.
2. Оформлення й підтвердження замовлення
Щоб оформити замовлення, введіть у відповідні поля всю запитану інформацію щодо доставки товару (ПІБ одержувача, адреса доставки, контактні дані, варіант доставки, спосіб оплати й т. д) та натисніть кнопку Оформити замовлення.
Копію замовлення буде вислано на Ваш e-mail, зазначений при оформленні замовлення.
Увага! Неправильно зазначений номер телефона, неточна або неповна адреса можуть призвести до додаткової затримки з опрацюванням замовлення! Будь ласка, уважно перевіряйте Ваші персональні дані при реєстрації й оформленні замовлення.
Протягом дня після оформлення замовлення наш представник зв’яжеться з вами за контактним даними, зазначеними при оформленні замовлення. З менеджером можна буде погодити точний час і терміни доставки, а також уточнити деталі.
Опрацювання й надсилання замовлення триває 1–2 дні (термін залежить від наявності книжок на складі й ін.)
Примітка: Для зручнішої взаємодії з сайтом інтернет-магазин надає можливість реєстрації. В особистому кабінеті Ви можете переглянути вміст кошика, історію своїх замовлень, а також повторити або відмовитися від замовлення, підписатися на розсилку новин магазину.
3. Оплата й ціни
Ціни:
Ціни, зазначені на сайті, є остаточними й не вимагають доплат при стандартних умовах постачання. Усі податки входять у вартість товару.
Оплата:
На жаль, посилки, відправлені післяплатою, замовники не завжди забирають із пошти, й тоді інтернет-магазинам доводиться оплачувати всі поштові послуги. Для нас це часто вартість надісланої книжки. Тому ми працюємо суворо за ПЕРЕДОПЛАТОЮ на розрахункові рахунки Приватбанку. Реквізити надсилаємо після оформлення замовлення.
Доставка по Україні:
Доставку книжок оплачує замовник за цінами компанії-перевізника.
Книжки, замовлені в інтернет-магазині, надсилаємо з Вінницької обл.
По Україні надсилаємо книжки «Новою поштою», тож при замовленні вказуйте зручне для вас відділення для одержання. Вартість доставки залежить від ваги книжок і відстані від Києва до вашого міста.
Ми не можемо відповідати за якість роботи поштових перевізників, але у разі проблем із доставкою намагаємося надавати замовникові всіляку підтримку.
Для замовлень вартістю від 1000 грн доставка є безкоштовною.
Сума мінімального замовлення в інтернет-магазині – 100 грн.
Повернення товару
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" друковані видання належної якості не підлягають обміну, поверненню.
У випадку виявлення поліграфічного браку книжкової продукції Продавець, за бажанням Покупця, здійснює обмін товару на товар належної якості, або здійснює повернення коштів у розмірі вартості повернутої продукції. Поліграфічний брак – це брак, отриманий внаслідок недотримання технології виробництва, що призводить до перекручування або втрати інформації: розмазування фарби, непродруковування фарби, нечіткий друк, склеєні сторінки, нерівне обрізання, перевернуті аркуші, відсутність аркушів, або їх повторення, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, тощо).
Умови замінювання бракованої продукції
Видавництво "Час майстрів" гарантує замінювання бракованої продуції на продукцію, що відповідає заявленій якості.
Для цього необхідно:
1) відкрити посилку у поштовому відділенні;
2) сфотографувати брак так, щоб було видно книжку повністю та інтер’єр поштового відділення;
3) сфотографувати сам брак зблизька, великим планом;
4) сфотографувати паковання та пошкодження паковання, щоб встановити причини браку: чи не пошкодив книжку перевізник у процесі доставки;
5) якщо пошкодження книжки виникли з вини перевізника, запросити працівника пошти, щоб він це зафіксував;
6) того ж дня, коли посилку було отримано у поштовому відділенні, повідомити видавництво про браковану продукцію.
7) повідомлення про брак надсилайте на електронну адресу lesia.chasmaistriv@gmail.com
Увага! Заяви про отримання бракованої продукції видавництво приймає лише в день її отримання і лише з фотографіями на тлі поштового відділення.